Zoals Vista gebruikers wel weten vraagt Vista tijdens het opstarten van sommige programmas achter speciale toestemming van de gebruiker. Dit is vervelend maar gelukkig is het voor de meeste programma's niet nodig.
Alhoewel sinds de laatste update van Firefox, vraagt hij tijdens het opstarten van Firefox niet één maar twee keer achter toestemming van de gebruiker.
Aangezien ik meestal fullscreen toepassing draai zoals games en films is dit extreem vervelend, aangezien dit alle andere toepassingen "stopzet" als het achter toestemming vraagt en dit nogal belastend is voor mijn systeem aangezien ik vele toepassingen tegelijk draai.
Is er een oplossing voor dit probleem of moet ik gewoon downgraden naar een goeie oude versie of naar iexplorer ?
Daarnaast zal ik nog eens kijken of ik ergens kan vinden waarom jouw Firefox zo vaak om toestemming vraagt. Misschien helpt het als je de updates-map uit je Firefox-profiel eens leeg maakt. Zie ook mijn opmerking in www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=11606
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum