Ik heb gekozen voor een jpg file als achtergrond op mijn web startpagina maar het probleem is, dat deze in tile view wordt weergegeven.
Hoe kan ik dit voorkomen, ik wil dat hij éénmalig (en gecentreerd) wordt weergegeven?
Ik ben nog maar aan de eerste pagina bezig ben van mijn website en heb nog geen weblocatie aangevraagd. Dus probeer ik het nogmaals uit te leggen.
Wat bedoel ik met tile view, dat mijn achtergrondruimte volledig gevuld wordt met mijn jpg file, wat betekent dat deze onder en rechts herhaald wordt.
Geregistreerd: 1 juli 2004, 17:16 Berichten: 3562 Woonplaats: Tiel
Misschien is het allereerst wel zo handig om de nederlandse versie te gebruiken zodat we hier niet struikelen over engelse begrippen. Normaal gesproken wordt in Nvu een achtergrond afbeelding eindeloos herhaalt. Als je een goede achtergrondafbeelding gebruikt zie je dit echter niet. Gebruik je bijvoorbeeld een foto als achtergrond dan zie je die herhaling weer wel.
Kortom gebruik een andere afbeelding om dit te voorkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum