Problemen met koppelingen

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
GerB

Berichtdoor GerB » 26 Oktober 2006, 12:57

Mevrouw,mijnheer. Ik probeer mijn eerste website te maken. Heb daartoe ook de nvu-cursus in pdf doorgelopen. Hierin lukt het mij wel koppelingen te maken, zoals beschreven, naar achterliggende pagina's, maar in mijn te bouwen website lukt het niet. Ik krijg een foutmelding in explorer: foutmelding op de pagina: ongeldig teken in regel 2. Ik weet niet wat ik fout doe of hoe dit op te lossen. Weet u raad?

rebil

Berichtdoor rebil » 26 Oktober 2006, 17:46

Kan je eens een link naar je website geven?

GerB

Berichtdoor GerB » 27 Oktober 2006, 9:33

rebil schreef:Kan je eens een link naar je website geven?

Dank voor de reactie, maar ik denk het al gevonden te hebben. Ik heb nl. als onderlegger een reeds gepubliceerde site genomen (samen met iemand anders gemaakt), welke ik nu verder wil verfraaien. Hierbij ontstaat het conflict; door de regel eruit te halen in de bron, functioneert het nu wel.
De site is voor een vereniging van spaans sprekende en geintereseerden: www.amersfoortlatino.nl
Binnenkort hoop ik de verfraaide versie te publiceren. Mocht ik nog problemen tegen komen dan meld ik me graag. Maar ondervinding maakt me meer vertrouwd met het programma :)
Nogmaals dank en groeten
GerB

Frederik
Moderator

Berichtdoor Frederik » 27 Oktober 2006, 9:50

Misschien kun je een andere teller nemen ? Ik wordt gelijk bestookt met 2 pop-up vensters waar ik niet op zit te wachten :wink:

rebil

Berichtdoor rebil » 28 Oktober 2006, 21:50

Die teller zorgt blijkbaar ook voor ongeldige code.

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”