Echte vertaling van NVU 0.5 beschikbaar!

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Nvu-vertaling kwijt. Nvu kun je gebruiken voor het maken van websites.
henri

Al bedankt

Berichtdoor henri » 10 December 2004, 21:19

Wauw, ziet er écht goed uit, Gert-Paul
PROFICIAT
Nu nog de Nvu 0.6 en uw jaar ziet er goed uit, t onze ook !
Ik kan er nu alvast al gaan aan wennen, ik weet nu nog niet wat er aan versie Nvu 0.6 zal veranderd zijn, in elke geval ziet het er rooskleurig uit.

Al bedankt en:
Fijn weekend nog.
Henri
Laatst gewijzigd door henri op 10 December 2004, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben 66j jong, nog wat leek in html, maar trek meestal wel mijn plan.
Werkte voorheen met Frontpage, NVU, nu KompoZer (hopelijk).

nirwana
Beheerder

Re: Al bedankt

Berichtdoor nirwana » 10 December 2004, 21:44

henri schreef:ik weet nu nog niet wat er aan versie Nvu 0.6 zal veranderd zijn, in elke geval ziet het er rooskleurig uit.
De sitemanager is wat aangepast en daarnaast zijn helpbestanden toegevoegd (waarmee ik inmiddels al aan het vertalen ben geslagen (in nauw overleg met Gert-Paul)).

Nog een tip: kijk een beetje uit met vetgedrukte letters op forums. Vet werkt doorgaans alleen om bepaalde zaken te benadrukken. Als je alles vet drukt, dan wordt er niets meer benadrukt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

henri

Re: Al bedankt

Berichtdoor henri » 10 December 2004, 22:28

nirwana schreef:
henri schreef:ik weet nu nog niet wat er aan versie Nvu 0.6 zal veranderd zijn, in elke geval ziet het er rooskleurig uit.
De sitemanager is wat aangepast en daarnaast zijn helpbestanden toegevoegd (waarmee ik inmiddels al aan het vertalen ben geslagen (in nauw overleg met Gert-Paul)).

Nog een tip: kijk een beetje uit met vetgedrukte letters op forums. Vet werkt doorgaans alleen om bepaalde zaken te benadrukken. Als je alles vet drukt, dan wordt er niets meer benadrukt.

Oke opgelost, dat vet,.. ik ben wat mager, (en slechtziende) daardoor misschien, lol,.. hihi,..

Dat is alvast dan ook al goed nieuws beste nirwana,...
Ik had ondertussen al ondervonden dat aan de helpbestanden nog iets was aan te doen.
Veel moed, en bedankt aan allen.
Henri
Ben 66j jong, nog wat leek in html, maar trek meestal wel mijn plan.
Werkte voorheen met Frontpage, NVU, nu KompoZer (hopelijk).

Bernd

Berichtdoor Bernd » 10 December 2004, 23:11

VGV, kan dat niet languit. Na even denken snap ik dat het de vertaling van FAQ is.
-Veel gestelde vragen
-Veelvuldig gestelde vragen
-Vaak gestelde vragen

Nou ja, VGV is een niet zo gangbare afkorting in het Nederlands.

Forums versus Fora: moet je zelf maar weten, ik heb Latijn gehad :)

Anne

Berichtdoor Anne » 11 December 2004, 0:32

Kan dat niet gewoon beter FAQ blijven?
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org

ByteWarrior

Berichtdoor ByteWarrior » 11 December 2004, 10:42

Anne schreef:Kan dat niet gewoon beter FAQ blijven?

FAQ is ondertussen wel algemeen bekend. Als je toch Nederlands wilt, gebruik dan VVV. (Veelvoorkomende vragen)

Terug naar “Nederlandse Nvu-vertaling”