Sanny,
Het geheel ziet er erg netjes uit. Mijn complimenten.
Nog enkele verbetersuggesties:
-
het logo is te groot. Die kun je beter eerst verkleinen en dan pas in de website opnemen. Dat komt de kwaliteit van de afbeelding ook ten goede.
- het zou mooi zijn als je onder het logo een linkje naar de beginpagina van de website kunt plaatsen. Dat is een goed gebruik op websites. Bijvoorbeeld: als je op het MozBrowser-logo hierboven klikt dan ga je terug naar de beginpagina van het forum.
- het zou mooi zijn als je de afbeeldingen van de appeltjes als een GIF- of PNG-afbeelding in de website opneemt.
GIF is een wat ouder formaat, maar nog prima bruikbaar. PNG is nieuwer, biedt meer mogelijkheden, maar is daardoor misschien ook soms wat lastiger. Wat ik hier ga voorstellen kun je ook nog prima met het GIF-formaat doen:
1) als je GIF gebruikt, dan blijven de kleuren egaal. Een
rode appel blijft dan ook echt rood.
2) een doorzichtige achtergrond achter de appeltjes
ad 1: nu heb je JPG gebruikt en dan is het rood van de appel niet meer egaal rood. JPEG is namelijk geoptimaliseerd voor afbeeldingen met veeeeeeeeel kleuren (zoals foto's). Het zal daarom altijd proberen om kleuren te benaderen om de bestandsgrootte van de afbeeldingen altijd zo klein mogelijk te houden. Als je goed kijkt dan zie je in de appel bijvoorbeeld meerdere kleuren rood, terwijl ik ervan overtuigd ben dat de bedoeling was om 1 egale kleur rood te gebruiken. Nu zie ik spikkeltjes op de appel.
ad 2: Als je een doorzichtige achtergrond gebruikt, dan zie je de achtergrond van de website er doorheen. Daardoor lijkt het een stuk natuurlijker. Nu zie je dat achter de appeltjes een witte achtergrond verschijnt, omdat al deze afbeeldingen een witte achtergrondkleur hebben.
De opmerkingen hierboven zijn slechts suggesties, dus doe ermee wat je wilt.