SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
koosr46
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 Augustus 2016, 9:02
Mozilla/5.0 (Android 8.0.0; Mobile; rv:55.0) Gecko/55.0 Firefox/55.0

SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Berichtdoor koosr46 » 20 September 2017, 8:28

Sinds kort krijg ik regelmatig deze foutcode:

SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Het lijkt me niet dat Facebook niet vertrouwd is
Om elke keer weer opnieuw op te starten vind ik geen optie
Wie heeft een suggestie

Torzan
Berichten: 627
Lid geworden op: 16 Januari 2016, 13:08
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:55.0) Gecko/20100101 Firefox/55.0

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Berichtdoor Torzan » 20 September 2017, 15:32

Als je iets van Eset gebruikt: werk je virusdefinities bij of de-installeer het product volledig en installeer het opnieuw. Dit kan ook voor andere beveiligingsproducten gelden.

koosr46
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 Augustus 2016, 9:02
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:55.0) Gecko/20100101 Firefox/55.0

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Berichtdoor koosr46 » 24 September 2017, 10:59

Ik gebruik de beveiliging van Ziggo
Als ik naar DEZE SITE wil krijg ik ook een waarschuwing voor onveilig wachtwoord in Firefox

koosr46
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 Augustus 2016, 9:02
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:55.0) Gecko/20100101 Firefox/55.0

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Berichtdoor koosr46 » 1 Oktober 2017, 9:05

Ik los dit probleem op door Firefox af te sluiten en weer opnieuw op te starten
Lijkt me dus een probleem in Firefox

Torzan
Berichten: 627
Lid geworden op: 16 Januari 2016, 13:08
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Berichtdoor Torzan » 3 Oktober 2017, 11:55

Heb je nog niks met het gegeven advies gedaan?

De foutmelding wordt, net zoals bij de meeste andere foutmeldingen op dat vlak, veroorzaakt door je beveiligingssoftware. Werk daarom zoals gezegd als je virusdefinities (en het product) bij, en als dat niet werkt, de-installeer je het volledig, herstart je je computer en controleer je Firefox op de werking en als alles goed gaat, installeer je het opnieuw.

Ziggo biedt een beveiligingsproduct aan dat als ik me niet vergis van F-secure afkomstig is, en dat heeft wel vaker 'false positives' gegeven. Als dat zo blijft, kun je voor de betreffende website(s) een uitzondering in die software toevoegen (zelfs zonder het bovenstaande te doen) en als dat te vaak moet gebeuren, gooi je het er gewoon van af en kies je voor een beter product.


Terug naar “Mozilla Firefox”