Berichttitel: Add-ons / plugins kan ik niet installeren
Geplaatst: 11 maart 2010, 0:43
Wanneer ik een add-on probeer te installeren word ik in de meeste zoniet alle gevallen afgeleid naar de website van firefox om deze te installeren. Maar ik bezit steeds minstens de laatste versie (no béta's). Dit probleem is eigenlijk niet nieuw, maar begint me nu meer te storen omdat ik wel meer add-ons en plug-ins wil gebruiken. Ik heb al 2 keer een volledige herinstallatie van mijn windows XP gedaan (weliswaar om andere redenen) en dat heeft niets opgelost. Ik breng wel steeds mijn oud profiel terug over. Ik heb dus het vermoeden dat het hem daarin zit. Maar ik weet niet waar.
Ik zoek dus iemand met luciede momenten om mij uit mijn duisternis te helpen
''Alle gebruikersvoorkeuren naar Firefox-standaardwaarden terugzetten'' in het start scherm van de Veilige modus kan ook noodzakelijk zijn. Zie http://support.mozilla.com/kb/Safe mode
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum